Ryan Holcomb dołącza do Excel Sports Management jako szef działu treści

Excel Sports Management ma nowego szefa działu treści: Ryan Holcomb

Agencja sportowa, która reprezentuje talenty, marki i nieruchomości, zatrudniła Holcomba w swoim dziale medialnym, Excel Media, aby kierował rozwojem oryginalnych treści i programów dla firmy i jej klientów. Jego siedziba będzie znajdować się w Los Angeles.

Holcomb przechodzi na nowo utworzone stanowisko z World Surf League, gdzie pełnił funkcję Executive Vp of WSL Studios. W czasie swojej kadencji kierował działem treści WSL, opracowując programy, koncepcje i prowadząc markowe treści. Do jego zasług należał m.in. program ABC The Ultimate Surfer, oraz opracowanie i stworzenie siedmioodcinkowego serialu o WSL’s Championship Tour na Apple TV+, we współpracy z Box to Box Productions. Holcomb jest producentem wykonawczym tej serii, Make or Break, która jest obecnie dostępna na streamerze z drugim sezonem na horyzoncie

Przed WSL, Holcomb prowadził własną firmę produkcyjną, Tower 2 Prods., która przygotowywała projekty dla MTV, WEtv i CMT, a także weszła do serii z Tyler Farr-gwiazdą Verizon Go90’s A Little Too Farr i dwóch serii z E!, The Platinum Life i Flip It Like Disick. Podczas pracy w Lionsgate jako starszy wiceprezes ds. rozwoju, Holcomb pracował nad takimi programami jak OWN’s Deion’s Family Playbook, GSN’s Family Trade, BET’s DeSean Jackson: Home Team, TruTV’s Way Out West i TBS’s The Good Life of Cee-Lo Green. W swoim CV ma również Rogue Atlas Prods., WME i eOne Entertainment.

Holcomb przybywa do Excela po dwóch dużych serialach, które skupiają się na życiu i karierze dwóch najbardziej znanych klientów: Peacock’s Cool Under Pressure o legendarnej gwieździe NFL Joe Montanie i ESPN’s The Captain o legendarnej gwieździe MLB Dereku Jeterze. Excel, z siedzibą w Nowym Jorku, ma biura w L.A., Miami, Chicago, Dallas i Londynie, a agencja obsługuje klientów z branży koszykówki, baseballu, golfa, piłki nożnej i sportów indywidualnych, a także współpracuje z klientami z branży hotelarskiej, marketingu marek oraz kreatywnej i eksperymentalnej.

O zatrudnieniu Holcomba, założyciel i prezes Excela Jeff Schwartz powiedział: „Ryan wnosi bogactwo wiedzy w przestrzeni treści i zrozumienie, jak kształtować pomysł, aby był interesujący zarówno dla platform, jak i widzów. Obserwujemy gwałtowny wzrost możliwości sportowców w zakresie łączenia się z fanami i światem poza ich sportem poprzez wciągające historie i wspólne zainteresowania. Dzięki doświadczeniu Ryana i naszemu głębokiemu spisowi talentów, istnieje nieskończona ilość pomysłów, które można wprowadzić w życie.”