poniedziałek, 27 marca, 2023

Ostatnie posty

NBCUniversal przyznaje 119 tys. dolarów Alliance for Media Arts + Culture, aby zwiększyć różnorodność w kreatywnym marketingu (wyłączność)

NBCUniversal nawiązał współpracę z Alliance for Media Arts + Culture, aby rozwinąć działalność Creative Impact Lab.

Lab, uruchomiony we wrześniu ubiegłego roku, ma na celu zwiększenie różnorodności w dziedzinie marketingu kreatywnego, dając praktykantom z historycznie wykluczonych środowisk możliwość opracowania aktywów marketingowych dla partnerów NBCU non-profit, z poradnictwem pracowników wolontariuszy. Spoty te są następnie wyświetlane w różnych sieciach i na różnych platformach Comcast NBCU.

NBCU przyzna 119 000 dolarów Alliance, organizacji non-profit koncentrującej się na wpływie kulturowym w sztuce medialnej, w celu przeszkolenia wolontariuszy NBCU w zakresie skutecznego mentorowania praktykantów Lab oraz dzielenia się najlepszymi praktykami z agencjami kreatywnymi nonprofit praktykantów w zakresie tworzenia potężnych i wpływowych spotów. Do agencji tych należą Reel Works, RE:IMAGINE, PhillyCAM, Spy Hop i Youth FX. Dotacja Alliance zostanie również wykorzystana do wsparcia jej własnego programu rozwoju siły roboczej Arts2Work oraz jej funduszu akceleracyjnego, aby pomóc kobietom, młodym dorosłym i weteranom, a także twórcom o niskich dochodach, BIPOC i niepełnosprawnym.

„Alliance jest dumny z rozpoczęcia tej nowej współpracy z NBCUniversal, która wzmacnia nasze zaangażowanie w płatne praktyki i budowanie sprawiedliwych ścieżek kariery dla kreatywnych pracowników”, powiedziała dyrektor wykonawczy Alliance Wendy Levy w oświadczeniu. „Wsparcie ze strony NBCUniversal pomoże Alliance zbudować krajową sieć ośrodków mediów społecznych, zachęci pracodawców do zatrudniania i mentorowania nowej generacji praktykantów i zapewni, że ci, którzy często pozostają poza sektorem kreatywnym, mają dostęp do szkoleń i doświadczenia zawodowego, którego potrzebują, aby odnieść sukces.”

Lab i ten najnowszy grant w wysokości 119 000 dolarów jest częścią Comcast’s Project UP, zobowiązania o wartości 1 miliarda dolarów, które firma zobowiązała się w marcu 2021 roku do promowania cyfrowej sprawiedliwości.

„Przemysł kreatywny potrzebuje więcej płatnych programów praktyk zawodowych, które zapewniają rozwój kariery dla niedoreprezentowanych społeczności” – powiedział w oświadczeniu wiceprezes wykonawczy NBCU ds. Społecznej odpowiedzialności biznesu Hilary Smith. „Firmy medialne, takie jak nasza, mogą pomóc sprostać temu wyzwaniu, rozszerzając doświadczenie edukacyjne poza klasę uczelnianą na szkolenia w miejscu pracy. Cieszymy się, że możemy współpracować z Alliance for Media Arts + Culture, aby pomóc uczynić Creative Impact Lab miejscem, w którym zróżnicowani praktykanci mogą nauczyć się najlepszych w swojej klasie technik opowiadania historii – a jednocześnie pomóc rzucić światło na niesamowitą pracę społeczną naszych partnerów non-profit.”

Czytaj również:  Peter Jackson mówi, że serial Amazona "Władca Pierścieni" go zdradził

Latest Posts

Nie przegap