Strona główna Telewizja Swarovski – Jedna z pierwszych reklam z udziałem homoseksualistów w polskiej telewizji!

Swarovski – Jedna z pierwszych reklam z udziałem homoseksualistów w polskiej telewizji!

758
PODZIEL SIĘ

Wystartował najnowszy spot marki Swarovski na temat Walentynek gdzie oglądamy tulące się pary. Jest to jedna z pierwszych reklam z udziałem homoseksualistów w Polsce.W kolekcji stworzonej na Walentynki 2018 Swarovski stawia na odważne i nowatorskie rozwiązania, które trafiają w każdy gust i pasują na każdą okazję.

Jak wyjaśnia Nathalie Colin, dyrektor kreatywna w firmie Swarovski, romantyczna estetyka pojawia się w nowej, odświeżonej odsłonie: „Miłość zwycięża wszystko i ma niejedno oblicze. Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach. Z tego powodu oprócz tradycyjnego motywu serca sięgnęliśmy w tej kolekcji także po inne symbole miłości. Źródłem inspiracji był dla mnie węzeł płaski, który symbolizuje więź trwającą przez całe życie, a jednocześnie ma w pewnym sensie uwodzicielski charakter. Kolekcja obejmuje okazałą bransoletę w formie mankietu, zachwycający podwójny pierścionek oraz wiele fasonów odpowiednich na co dzień, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Każda ozdoba niesie ze sobą przesłanie dotyczące różnorodności i wolności wyboru obiektu naszych uczuć, które ma dla mnie – chyba jak dla każdego – ogromne znaczenie”.

W kampanii walentynkowej, która stanowi nową odsłonę koncepcji BrillianceForAll, pojawiają się prawdziwe pary, takie jak królowa autorytetów modowych Chiara Ferragni i jej narzeczony Fedez, modelki Ruth Bell i Veronika Krajplova, modelka Malaika Firth i model Nate Gill, a także modele Kim Willecke i Sean Dubberke. Występująca w roli ambasadora marki Karlie Kloss pozuje do zdjęć w towarzystwie hiszpańskiego modela Andrésa Velencoso: duet ten zadebiutował podczas kampanii walentynkowej w 2017 roku.

Te stylowe pary zostały pokazane w zabawnych ujęciach skupionych wokół tematu „Love me, love me knot”. Zrealizowana w Nowym Jorku kampania, która jest świadectwem odwagi charakterystycznej dla marki Swarovski, dobitnie wyraża przekonanie, że blask jest dostępny dla każdego, czego w świetnym stylu dowodzą uczestniczące w kampanii różnorodne pary.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here