W czwartek 8 czerwca w Aliganzie odbyła się prezentacja najnowszych kolekcji na sezon jesień/zima 2017. W otoczeniu tropikalnych roślin i nastrojowej muzyki, zaproszeni dziennikarze, styliści i przyjaciele agencji mogli zapoznać się z propozycjami marek na nowy sezon oraz nadchodzącymi trendami.
Wystarczyły ogromne monstery, kwiaty w soczystych barwach i lampiony, aby diametralnie zmienić showroom i przenieść się na jeden dzień w gorące tropiki. Na gości czekała orzeźwiająca lemoniada, sezonowe owoce i lekkie przekąski przygotowane przez Pana Szamę.
Dużym zainteresowaniem cieszył się różowy mini salon urody, w którym można było oddać się w ręce manicurzystki Mollon PRO, a przy specjalnie utworzonym stanowisku Body Boom zrelaksować podczas masażu dłoni naturalnymi peelingami kawowymi. Zapachy były nieziemskie! Drugą niespodzianką dla gości była loteria wizytówkowa z wartościowymi upominkami od partnerów Open Day.
Nowe kolekcje na sezon AW17 zaprezentowały marki: Calzedonia, Ecco, Intimissimi, Liu Jo, Levi’s®, Luxottica, New Look, PROSTO, PROSTO Klasyk, PUMA, Skechers, Solar, Tezenis, Top Secret.
Podczas spotkania w showroomie zadebiutowały brandy: brytyjska marka odzieżowa dla dzieci i dorosłych – F&F, pochodząca z Rumunii – NISSA, multibrandowy internetowy dom mody Gomez.pl, a także buty RYŁKO. Co więcej, gościnnie w showroomie pojawiły się dwie polskie marki: Saint Body oraz BOSARI, a także kolekcja dyplomowa MSKPU Ewy Gołaszewskiej.